PERTHIN SUOMALAINEN KIRKKO

Tapahtumakalenteri

SYYSKUU

​La 7.9 klo 12 Lauantaipiiri
Lauantaipiiri kokoontuu yhteisen juttelun ja kahvin pariin kerran kuukaudessa. Mukaan voi ottaa pientä kahvin kanssa syötävää ja kahvirahan. Tervetuloa!

La 14.9 klo 11 Jumalanpalvelus
Jumalanpalveluksen pitää pastori Ian Vainikka. Olemme esteettömässä tilassa isommassa kirkossa. Voit tuoda mukaan jotain kahvipöytään ja kahvirahan. Jumalanpalveluksen aikana kerätään kolehti seurakunnan hyväksi.

La 14.9 klo 14 Suomi- koulu

LOKAKUU

​La 5.10 klo 12 Lauantaipiiri

La 12.10 klo 14 Suomi- koulu

La 19.10 klo 9-12 Kirppis eli Garage sale
Myynnissä vaatteita (sekä aikuisten että lasten), sisustus/kodintavaraa, kirjoja ja lasten leluja. Eikä tietenkään sovi unohtaa Suomi-herkkuja! Kirjasto on myös auki kirppiksen aikana ja kahvit tarjolla.
Tuotot menevät suoraan Suomi-talovanhuksen ylläpitoon, jotta meillä kaikilla olisi jatkossakin paikka tavata suomalaisia! Apu, lahjoitukset ja tietysti ostajat tervetuloa ostoksille tai auttamaan!

La 26.10 klo 14 Suomi- koulu

MARRASKUU

​La 2.11 klo 12 Lauantaipiiri

La 9.11 klo 14 Suomi- koulu

La 23.11 klo 14 Suomi- koulu

JOULUKUU

Su 1.12 klo 11 Joulukirkko
Jumalanpalveluksen pitää pastori Ian Vainikka. Olemme esteettömässä tilassa isommassa kirkossa. Jumalanpalveluksen aikana kerätään kolehti seurakunnan hyväksi. Jumalanpalveluksen jälkeen on joululounas ja voit jäädä lounaalle herkuttelemaan (huom. eri maksu).

Su 1.12 klo 12.30 Joululounas
Tervetuloa perinteiselle suomalaiselle joululounaalle !
Tarjolla jouluruokia kuten kinkkua, rosollia, joululaatikoita ja jouluista jälkiruokaa sekä kahvit hintaan $25/ aikuinen ja $10/ lapsi (3-12v), alle 3v ilmainen. Ohjelmassa lisäksi arpajaiset ja myynnissä suomalaisia herkkuja, joulukortteja ym. Kirjasto on auki tapahtuman ajan.

La 7.12 klo 14 Suomi- koulun joulujuhla

​La 7.12 klo 16 Kauneimmat joululaulut
Tervetuloa koko perheen voimin virittäytymään joulutunnelmaan laulamalla perinteisiä suomalaisia joululauluja mukavassa seurassa! Tarjolla glögiä, kahvi/tee ja pipareita, osallistumismaksu $10/ aikuinen ja $5/ lapsi . Mukaan saa tuoda lisäksi syötävää nyyttikestiperiaatteella.

TAMMIKUU

Ei tapahtumia