Immanuel finnish lutheran church  PERTH

La 9.3 klo 14 Suomi- koulu

La 23.3 klo 14 Suomi- koulun retki

Su 24.3 klo 10-16 Seurakunnan 50-vuotisjuhla ja juhlajumalanpalvelus
Tervetuloa juhlimaan seurakunnan 50- vuotisjuhlia! Ohjelma alkaa juhlajumalanpalveluksella jonka jälkeen syömme lounaan ja juomme juhlavat kakkukahvit. ​Jatkamme juhlia erilaisten esitysten muodossa ja mm. kisaamme tietovisassa. Esillä on myös seurakunnan kutomakerhon tekstiilejä vuosien varrelta. Pukukoodina juhlava asu tai kansallispuku.

HUOM! Tarvitsemme sitoutuvat ilmoittautumiset tarjoilun takia.
Liput voit ostaa tästä. Liput ovat myynnissä 17.3 asti.

klo 10 Juhlajumalanpalvelus (pastori Ian Vainikka)
mukana ovat myös muut Australian suomalaiset pastorit ja WA Disctrict piispa, Peter Hage
klo 12 Lounas ja juhlavat kakkukahvit
Lounaan jälkeen ohjelma jatkuu muusiikkiesitysten, runon, tietovisan ja kansantanssin merkeissä!

HUHTIKUU

La 6.4 klo 12 Lauantaipiiri
Lauantaipiiri kokoontuu yhteisen juttelun ja kahvin pariin kerran kuukaudessa. Mukaan voi ottaa pientä kahvin kanssa syötävää ja kahvirahan. Tervetuloa!

La 20.4 klo 14 Suomi- koulu

TOUKOKUU

​La 4.5 klo 12 Lauantaipiiri

La 4.5 klo 14 Suomi- koulun vappujuhla

Pe 17.5 klo 18 Word and Wine
Tervetuloa viettämään iltaa pastori Vainikan kanssa ja keskustelemaan teologiaan liittyvistä asioista viinilasin ja juustojen kera. Voit tuoda pöytään jotain syötävää ja osallistumismaksun $10/ hlö.

La 18.5 klo 11 Jumalanpalvelus
Jumalanpalveluksen pitää pastori Ian Vainikka. Olemme esteettömässä tilassa isommassa kirkossa. Voit tuoda mukaan jotain kahvipöytään ja kahvirahan. Jumalanpalveluksen aikana kerätään kolehti seurakunnan hyväksi.

La 18.5 klo 14 Suomi- koulu

KESÄKUU